lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Våren är här!♥♥♥

Publicerad 2015-03-08 13:11:00 i Allmänt,

Hejsan hoppsan, idag så har jag inte gjort så mycket. Vad har ni gjort?

Men alltså, härreguuuuuuuuuuuuud!! Jag insåg nu att vi har snödroppar utanför vårat hus. Det är och kommer alltid vara det stakaste vår tecknet för mig. Jag är helt kär i dom.
Jag fotade massa lite halvfula bilder på blommorna med familjens kamera som jag nu har tagit initsativ att ladda, haha ett stort Lisa-projekt. Och på tal om projekt, jag är inne i något sorts "häst läge". Jag täker bara på hästar 24/7. Så jag har gjort om i min garderob, fick insperation av Olga. Har ränsat ur alla gammla leksaker och andvänt 3 av 4 hyllor till stallkläder, västar, borstar, osv osv. Förut idag fick jag plats i en liten låda på en hylla.. Men aja, jag gillar när man kan hitta och se sakerna. 

Som jag skrev i det senaste inlägget (jag vet inte om man såg det eller om ni har läst det) så söker jag medryttarhäst runt Göteborgs motet, jag har kollat alla sidor som hästnet, medryttare.nu och sånt. Så om du söker medryttare eller bara allmän stallhjälp (mockning, ryktning och fodring) så jag jag sjukt intresserad. Skriv bara en kommentar eller mejla på: [email protected] 

Yes, tillbaks till vår feelings. Hejdå, kram på er♥
 

Kommentarer

Postat av: stillestorps Kaniner

Publicerad 2015-03-11 19:04:24

Mysigt när vårblommorna tittar fram! Vilka fina vinklar du lyckats ta! Bra jobbit gumman <3<3

Svar: Jag vet, så himla mys! Tack så mycket fina du♥️
lisaslillafotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela