lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, pĂ„ denna bloggen sĂ„ kommer ni fĂ„ se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder Ă€r tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♄

Morgonsol😍

Publicerad 2015-03-11 14:14:11 i AllmÀnt,

Hej♄
Imorse nÀr jag gick till skolan sÄ lyste solen. Man blir sÄ glad av solen.. Har ni tÀnkt pÄ det? Aja, har verkligen ingenting att skriva förutom att jag en millimeter frÄn att fÄ göra om matteprovet... Men som tur Àr sÄ Àndrade lÀraren och jag slapp göra om det. Förresten, sörjer med er som var tvungna att göra om det.
Jag fottade pÄ morgonen och det blev ganska bra bilder :)





HejdĂ„đŸ‘‹

Kommentarer

Postat av: Stillestorps Kaniner

Publicerad 2015-03-11 19:01:35

Åh vilken fina bilder du har tagit! Du Ă€r sĂ„ duktigt! <3<3<3

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela