lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Lunch med den finaste som finns♥️

Publicerad 2015-03-07 22:43:19 i Allmänt,

Hejsan!
Idag åkte jag och Olga in och köpte lunch och kollade i affärer. Vi köpte lördagsmys, kaninsaker till hennes kaniner. Jag köptäven en "magisk borste" till häst. Olga sa att den var väldigt bra och jag är sjukt taggad på att få pröva den♥️
Efter det så cyklade vi hem till henne "hoppade" med fåren, haha. (Tog mat, sprang över en gren och hoppades att de också skulle gå över. Bra jobbat liksom.) Vi pysslade med Mymle och Mysan, städade hela buren + hagen och efter det så gick vi in och tryckte i oss chips och godis.
Iallafall, nu ska jag komma till saken. Olgas mamma bjöd oss på lunch och jag åt pannkakor och varm choklad medans Olga år en grillad kycklingmacka med juice (stav?).
Jag och Olga fotade det vi åt, för att vi gillar mat. Hahahaha, aa är sjukt trött nu. Och jag tror inte att någon vill veta min kvällshumor så jag slutar skriva nu. Ursäkta gör flummigt inlägg, älskar er♥️






Hejdå, hörs förhoppningsvis imorgon.
Och hörni, om ni vet något ställe nära Göteborg/Lerum/Stenkullen/Floda/Aspedalen som man kan bli medryttare/halvfodervärd eller bara hjälpa till i stallet så är jag intresserad. Kontakta mig eller skriv en kommentar♥️ 
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela