lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Lördagsgodis?

Publicerad 2015-03-22 20:11:02 i Allmänt,

Hej, hur mår ni? :)
Jag har börjat ha godisförbud, förutom på helgen. Alltså jag har något enormt sockerberoende, inte bra, inte bra. Haha ne men nu ska jag skärpa mig. 
Fast.. På tisdag och torsdag så är det NP i matte. Och  får man faktist äta godis i skolan! 
Haha japp. Men det jag ville komma till är att jag har ätit jordgubbar, alltså I love it! Har seriöst längtat efter jordgubbar hela vintern och det smakade så braaaaa!
Hejdå, älskar er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela