lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Bioooo :D

Publicerad 2015-03-17 16:33:00 i Allmänt,

Hej!
Snart ska jag gå på bio. Den nya verisonen av Askungen, det ska bli jättekul! Har dock hört en del dåligt om den... Men jag tycker att det ska bli roligt :)

Ja, jag är fullt medveten om att jag inte har bloggat på länge. Har inte tagit så mycket bilder. Men somsagt så måste jag ha inspersation till att fota. 

Föresten! Pappa kom med ett jättebra förslag om att jag skulle skicka en bild som jag har tagit till honom i veckan, så skriver han ut den på jobbet, hahah. Men sen ska jag sätta in den i min ram. Det ska bli sjukt roligt!


Hejsan! Nu har jag sett filmen. Alltså! Den var så sjukt bra (om man gillar diseny det vill säga). Ger den 4/5 stjärnor :)
Snart ska jag dansa, det ska också bli roligt. Så... Yes.. 

Men bilderna kommer, inga speciella bilder direkt. Nej föresten. Jag har inga bilder, hahaha.. Kanske lägger ut några ikväll. Vi får se!

Hejdå, ha världens bästa dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela