lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

#AllaÄrFotografer

Publicerad 2015-03-19 19:35:31 i Allmänt,

Hejsan. 
Har ni sett programmet 'alla är fotografer'? Det är ett fotoprogram som man säkert förstår, det är två män som aldrig fotat direkt. Så ger dom varandra uppdrag som dom ska fota, det låter helt jättetråkigt men jag får sån lust att fota och mycket inspiration. Det är hela min familjs favoritpogram, passar alla åldrar. 
Japp.. På rasten idag så såg jag blommor (ni har säkert märkt att jag tycker att det är väldigt kul att fota blommor.. Hehe..) och de var så påskiga, självklart kunde jag inte stå imot att ta kort.
Hade det bra! <3






Kommentarer

Postat av: stillestorps Kaniner

Publicerad 2015-03-23 20:34:22

Låter spännande ändå! Måste kolla.. <3

Svar: Tycker jag❤️
lisaslillafotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela