lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

20 fakta om mig :)

Publicerad 2015-03-25 09:52:42 i Allmänt,

Hej!
Jag har ju inte haft denna bloggen så länge och jag vet ju inte hur väl ni känner mig så jag hade tänkt att göra 20 facts om mig. :)

1: Jag älskar hästar, bästa som finns!
2: Jag är väldigt ofta sjuk (som nu tex)
3: Att sjunga tycker jag är sjukt roligt, problemet är bara att jag inte är bra alls på det.
4: Jag är halvt vegitarian.
5: Jag går i sjätte klass.
6: Om jag fick välja en maträtt som jag skulle äta resten av mitt liv skulle det nog vara tacos eller något med pasta.
7: Jag tycker (och står för det) att det är sjukt töntigt med folk som tycker/tror att rosa är en tjej färg, att tjejer inte kan spela hockey eller boxas osv.
8: Jag tycker att jordgubbar är det godaste bäret som finns (köper det i mängder på sommaren).
9: Jag tycker att det är jätteroligt att baka och laga mat.
10: Jag är en slösa när det gäller pengar.. Hehe..
11: Om man ofta är hemma hos mig så märker man att jag gör om i mitt rum väldigt ofta.
12: Önskar verkligen att jag var bättre på matte. 
13: Jag kan göra så att min tunga ser ut som en kantarell (😂) jag liksom gör så att det blir 3 veck i den.
14: Det bästa resemålet som jag har gjort är nog Karpathos (Grekland).
15: Jag är moster.
16: Jag dansar street, men det är ganska tråkigt tycker jag.
17: Jag gillar the fooo conspiracy!
18: Min familj och mina vänner betyder allt.
19: <- Detta är mitt favorit nummer.
20: Jag önskar att jag fick något husdjur (helst kanin)❤️

Okej! Det var det det.
Som ni kanske såg så är jag sjuk och nu på morgonen så har jag läst i en bok som heter 'Jag saknar dig, jag saknar dig!' den är sjukt bra. Den handlar om Cilla (Cilibelle) och Tina (Martinelie) som är enäggstvillingar men Cilla dör och Tina får klara sig utan hennes syster. 

Jag har inte läst hela, men sett filmen. Den är verkligen jättebra!




Okej hejdå! Glöm inte bort att det är våffeldagen idag :)

Kommentarer

Postat av: Stillestorps Kaniner

Publicerad 2015-04-03 21:57:26

Jättebra inlägg, du är så duktig! <3

Svar: Du är bäst, det vet du! <33
lisaslillafotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela