lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Väska

Publicerad 2015-02-20 20:08:54 i Allmänt,

Hej, jag har nyss köpt en ny väska. Jag älskar den! Det har ett "galxy" mönster och är bara allmänt ascool. Jag fotade den idag och det gick väll sådär, som jag skrev i förra inlägget så är kameran trasig. Det som inte fungerar är fokuset på nära håll. Det är väldigt dåligt, men jag samlar pengar så att jag kan köpa en egen kamera. 

Jag är lite av ett "väskfreak" haha och blev totalt kär i väskan. Somsagt så är den i ett galaxy mönster och massa färger (rosa, blå, lila och vit). Jag köpte den på zalando för 202 kr. Jag tyckte att priset verkligen var värt det eftersom att den är såsåsåsååååå STOR. Man får plats med en laptop (det finns till och med ett laptopfack) och massa kläder i väskan. Den har även svå stycken lite mindre fickor. 

Ja, här kommer bilder på den:

 
Hejdåååååå! Kärlek till er alla <3

Kommentarer

Postat av: Stillestorps Kaniner

Publicerad 2015-02-22 09:42:04

Världens snyggaste väska!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela