lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

SOMMAR KOM HIT♥

Publicerad 2015-02-25 17:34:25 i Allmänt,

Heeej... Hehe, ja... 

Förlåt, jag skäms... Jag måste verkligen skärpa mig. Men tack ni som har väntat och faktist kollat bloggen. Jag red i måndags och dansade på tisdagen, dessutom har jag ju varit sjuk och hamnat efter en del i skolan. Har massor med läxor. Men ni vet hur det är. Just nu så gör jag NO och skulle söka fakta om utdöda djur och så råkade jag fastna vid bloggen, haha! 

Jag hittade föresten sladden till pappas kamera (ni som har läst lite äldre inlägg vet vad jag pratar om) och nu har jag ännu lite sommarbilder. Jag tycker att det är mycket roligare att fota på sommaren som ni nog märker, men det finns ju ingenting att fota när det är grått. Ja, jag försöker verkligen att komma på någonting att skriva men skommer i efterhand på att mitt liv är ganska tråkigt..

Hejdååååå!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela