lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Mymle och Mysan♥

Publicerad 2015-02-22 16:14:46 i Allmänt,

 

Hejsan alla fina tjejer och killar(om det finns några på denna bloggen)!

Igår hade jag inte en sekund över för att blogga, jag höll igång hela dagen. Till en början så duschade jag och gjorde allt sånt som man brukar göra på morgonen. Efter det så åkte jag till Olga ( http://stillestorpskaniner.blogg.se/ CHECKA!) och vi pysslade men hennes underbara små kaniner Mymle och Mysan. Vi bestämde oss även för att gå in i skogen med kaninerna. Så vi tog med oss en transport bur, en vanlig bur, selar, mat och massa saker och begav oss ut i skogen. Vi hittade ett perfekt ställe och satte ner sakerna. Kaninerna verkade faktist gilla att få hoppa lite i skogen och hitta nya ställen. 

Vi satte på en av kaninerna (Mymle) en sele och byggde en bana av pinnar. Han var så gullig när han hoppade över så vi var bara tvungna att ta lite kort, synd bara att han var så snabb så att bilderna blev suddiga, haha!

Efter det så tog vi Mymle och fotade honom och Mysan fick också vara lite modell.
Här kommer dom (bilderna alltså, och jag veeeet de är så söta!!)

 

 Så, det får räcka med bilder. Trots att jag har typ 1000 till.. Hadeeeeee!!

Kommentarer

Postat av: ida foto. ♛

Publicerad 2015-02-24 17:05:50

så himla söta!!

Svar: Åh tack så mycket, verkligen kul att du kollade mina foton. Det värmer verkligen!♥
lisaslillafotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela