lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

KAMERA!!!!

Publicerad 2015-02-20 12:23:44 i Allmänt,

JAPP NI LÄSTE RÄTT! JAG HAR HITTAT EN KAMERA! Hurra! Haha, lovar att det säkert bara jag som blev glad. Men det är någon iallafall :). 
Det är mammas gammla som är litelitelite trasig...Såhär ser den ut:
 
Fin kamera va?
Ja det är jag på bilden..

IALLFALLLLLL. Jag och hela min familj ligger hemma och hostar och snörvlar och har feber (jag är feberfri) Så alla tar hand om varandra. Och det finns bokstavligen INGENTING att fotografera. Och ja, jag överdriver en smula, men alltså jag har total bildtorka. Utomhus så är allt SVERIGE. Grått, regningt, bajs. Och jag kan inte fota något innomhus. Nää det är för tråkigt. Och stallet, eller något annat ställe kan jag inte åka till för att jag är SJUK. Japp, tack för att ni orkade med min negativa text. Jag är klar nu.

Så, på den finfina kameran hittade jag några blommiga sommarbilder som jag tog för ca 4 år sen. Tänkte dela med mig av dom och bara njuta av att det inte är SÅÅÅ lång tid kvar till sommarlovet. Byyyye! 



 
Härliga va? Älskar dom verkligen. Ni får ha det så mys, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela