lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Snabbinlägg nu!

Publicerad 2015-04-03 22:11:35 i Allmänt,

 

Hej, idag är jag på lanstället. Vi har jobbat med ett nytt hus, super mysigt ska det bli! hoppas jag.. Men när jag var henna så simmade en liten svan utanför och de är så vackra, svanar. Love it!
Kram <3

Förlåt, jag är superduper trött. Jag har jobbat hela dagen, fått färg på händerna och som grädde på moset så glömde jag att ta mitt penselin och måste gå upp 3 i natt för att ta den. Ursh. Jaja, that's life. Jag får väll bara lära mig att vara minde glömsk. Sedan så har vi inget WiFi, haha... Hejdå. Ni är bäst. 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela