lisaslillafotoblogg.blogg.se

Hej, på denna bloggen så kommer ni få se massor med bilder och texter om mitt vardagsliv. Alla bilder är tagna och redigerade av mig. Hoppas att du gillar det!♥

Deeptalk

Publicerad 2015-04-24 19:46:51 i Allmänt,

Hejsan, hejsan!

Jag hatr haft en paus på ca 3 veckor som ni säkert har märkt. Detta har varit väldigt avklopplande och inte har behövt tänka på att fota allt och sen lägga ut de på bloggen men samtigt visste jag ju att jag var tvungen förr ellerr senare. Men äntligen så tog jag faktist tag i skiten och skrev ett inlägg. 

Och jag hade faktist tänkt att göra en liten uppsats för er, om mina drömmar och mål i livet. Filosofiskt va?

Okej, det är såhär. Jag har inte alltid mått så bra i mitt liv, det finns fortfarande perioder som allt bara blir svart. Men jag kämpar fortfarande, alltså hela tiden. Men det finns liksom saker som får elden att brinna, vingarna att flyga, whatever you name it.  Och de är de sakerna som får mig känna mig levande. Jag mår bra när jag träffar, ser, är eller äter dessa saker. Okej.. Inte äter kanske, men choklad tröstar faktist ibland. 
Dessa grejer älskar jag mer än allt, och alla mål jag har satt upp för livet fortsätter jag föralltid kämpa för. 
Mina mål i livet är att kämpa, att inte följa strömmen hela tiden och våga stå upp för som jag är. Detta är inte lätt och jag kapas med detta varenda dag.
Mina drömmar i livet är enkla men ändå så otroligt svåra om man är mig. Mina drömmar är väll som en "vanlig" hästtjej, att leva ett perfekt liv med hästar runt om kring sig. Men jag vet också att det inte kommer bli så perfekt, jag vet inte ens om det kommer bli hästar överhuvudtaget och det gör ont. Riktigt ont.
Det som får mig fortsätta försöka nå upp till mina mål och leva mina drömmar är min familj och mina vänner. Dessa personer betyder guld för mig och jag är lyckligt lottad att jag har dom. Mina vänner har jag ändå valt själv, och jag är riktigt nöjd med valet. Men mina föräldrar, syskon, kusiner, allt sånt har jag inte valt, men ändå så blev det ju så himla bra.
Tack så himla mycket för att ni finns, min älskade
familj.

Kram <3


 

 
 
 
 
 
 
 

Det finns tusentals fler, men det får räcka för idag. <3

Kommentarer

Postat av: stillestorps Kaniner

Publicerad 2015-04-27 21:23:00

Jag älskar dig <3 Heja dig, du är så vacker och så himla bra på det du gör! Fortsätt att följa dina mål och drömmar!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela